2011. július 9., szombat







Khm... x)
Na szóóval, mint everybogyesz látja, nem ír senki komit, kivétel az én szívemnekcsücsökje Orsi és persze a levelekben verhetetlen Tami.
A helyzet az, hogy kezd kicsit elegem lenni... :D
Így ha nem kapok még pár darab komit, akkor leshetitek, mikor írok új fejezetet! ;)
Ja, és még, hogy köszönöm a sok díjat,de most őszintén szart se érek vele, mert mint látjátok kitölteni nem fogom, és amúgy is már mindenkinek van ilyen díja. Szóval semmi értelme! :)
Inkább írjatok komit gyerekek, higgyétek el, annak sokkal jobban fogok örülni!Persze hálás vagyok én... csak bunkó. :D
Na asszem ennyit akartam... ;)
Ja és hogy szerintem senki nem hal bele, ha annyi leír a fejezetek végére, hogy "na ez jó volt baszd meg" vagy akármi...
Nem húsz sort kérek, csak egy-két szót. Nem megterhelő, az én kb 5 oldalas fejezeteimhez képest... Meg amúgy is max két perc.

láw and peace ;P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése