2012. február 20., hétfő

16. fejezet




Sziasztok!
Igen visszatértem... vagy mi. A lényeg, hogy nem láttam elég érdeklődést a folytatáshoz, és most sok minden változás következett be az életemben ami elvonta a fegyelmem a blogolásról.
Sajnálom annak a két embernek aki írt kommentet, de nem kapott fejezetet!

Remélem örültök, hogy hoztam az újat, várom a visszajelzéseket! :)
Puszi, jó olvasást!





- Énekelhetnénk valami dalt! – vigyorgott rám

- Mint azokban a csöpögős családi filmekben? – nevettem rá, mire kacsintva elkezdte énekelni Frank Sinatra: Singing in the rain című számát.

Megkerestem Alex egyik könyvét a kesztyűtartóban, majd a mögé bújva próbáltam visszatartani, a kitörni kívánkozó nevetésem.
Szerencsére a számnak nem sokára vége lett, így nem kellett tovább hallgatnom Alex előadását.
Már nem mintha nem lett volna eszméletlenül csodás hangja, de Alex személyiségéhez annyira passzolt ez a dal, mintha Chloe rákezdett volna az „Én kicsi pónim”- ra.

- Na, jó voltam?

- Oh, igen, abszolút a pályán lenne a helyed, és teljesen bele tudtam élni magam abba, ahogy egy boldog család ezt vidáman énekli! – a mondat végére már félig lecsúszva az ülésről annyira nevettem.

- Kac-kac kukac! – borzolta össze a hajam egy könnyed mozdulattal, mire még nagyobb röhögésben törtem ki.

- Te nem vagy normális! – lihegtem pár perc múlva, mikor végre le tudtam csillapodni.

- Igen, igen én is szeretlek téged, húgi! – kacsintott rám

- Érzed ezt? – szaglászott a levegőbe fintorogva, mikor elhagytuk az „Üdvözöljük Forksban” táblát

- Mit is? – én is mély levegőt vettem, de semmit nem éreztem az autóillatosító vanília illatán kívül.

- Olyan állott a levegő hogy muszáj lehúznom kicsit az ablakot- vigyorgott rám, és mielőtt megállíthattam volna egy pillanat alatt lehúzta az ablakom, így az összes hajam az arcomba csapódott a menet széltől.

Nevetve vezetett tovább miközben – gondolom azt figyelte hogyan próbálok kiszabadulni a hajszálaim fogságából.

- Ne már Alex, nem látok semmit! – pufogtam, majd addig kaparásztam, míg meg nem találtam a megfelelő gombot. – Gratulálok-, húzgáltam ki a számból a bekapott hajszálakat- Úgy viselkedsz ilyenkor, mint valami tizenöt éves tinédzser, miközben már több vagy ötvennél is. – morogtam és a tükörben próbáltam úgy, ahogy rendbe szedni magam- teljesen sikertelenül.

- Ejj, Bella nagyon ziláltan nézel ki- cicceget olyan csúnyán nézve rám, mintha valóban valami rosszat tettem volna – hát mit fogok én majd mondani Edwardnak, ha így meglát? – a szája sarkában bújó huncut mosolyát nem tudta elrejteni.

- Haha! – fúrtam a bordái közé az ujjam, majd mikor leállította az autót vigyorogva a füléhez hajoltam, hogy elvehessem a kedvét a további szurkálódásoktól – Nekem a te helyedben nem lenne ekkora a szám, ha nem merném megkérni a kedvesem kezét. – kacsintottam rá, majd gyorsan besiettem a házba.

Oda köszöntem Chloenak, majd siettem is tovább, hogy felvehessek valami kényelmesebb otthoni szerelést.

Miután gyorsan átöltöztem azonnal tárcsáztam Edward számát, aki meg ígérte, hogy pár perc múlva itt lesz.

A hajamat összekötöttem, majd lerobogtam a nappaliba, hogy ott tudjak rá várni.

Sokkal vidámabban álltam hozzá az egészhez most, hogy végre elmondtam Alexnek, ami bánt.

- Kicsim nem hoznád ide nekem a telefonomat? – mosolygott rá Chlora, mire ő összeráncolt homlokkal fürkészte Alex arcát, majd végül egy apró bólintás után, felsétált az emeletre.

Alex egy pillanat alatt mellettem termett, és gyorsan a zsebembe csúsztatott egy cetlit.

- Jobban vagy, Bells? - mosolygott rám és a szemeiből aggódást, és idegességet tudtam kiolvasni.

- Igen, köszönöm! – mosolyogtam rá zavartan, majd a lépcső felé kaptam a fejem, ahonnan Chloe sétált lefelé.

- Tessék. –mosolygott Alexre, majd lábujjhegyre ágaskodva kért egy csókot, amit természetesen bátyám nem habozott megadni neki. – Milyen volt a mozi? – kérdezte mosolyogva, majd mellém ült a kanapéra, és a legártatlanabb mosolyával nézett Alexre.

- Alex hozta a formáját. – vigyorogtam az említettre, aki erre kinyújtotta ráma nyelvét.

- Hm, akkor biztosan jól szórakoztatok.

- Igen jó volt végre egy kicsit kikapcsolni. – bólogatott serényen Alex, majd elsétált a falig és vissza. – Te jól érezted magad a lányokkal? – egyre nagyobb lett a hiányom Edward iránt, így a türelmetlenségem is csak nőtt.

- Ó, igen vettem pár dolgot, majd megmutatom később. – mosolygott rá

- Biztosan gyönyörű lesz. – motyogta, majd tovább fojtatta a fel-alá járkálást.

Chloe kérdő pillantására, csak megrántottam a vállam, amolyan „Tudod, hogy zakkant” nézéssel.

- Képzeljétek… - kezdte, de képtelen voltam tovább rá figyelni, mert meg pillantottam Edwardot amint épp kilép a fák közül.

- Bocs – vetettem gyorsan, majd már kint is voltam, hogy egytized másodperc múlva már Edward erős ölelésében lehessek. – Annyira… nagyon… hiányoztál – motyogtam minden szó után egy csókot nyomva az ajkaira.

Kuncogva fogadta kitörő lelkesedésem, majd a szám után kapott, hogy végre rendesen meg tudjon csókolni. Vigyorogva vált el tőlem, majd eltolt magától, de még mielőtt hangot adhattam volna nem tetszésemnek, elém állt, és a hátára kapva cipelt be a házba. Boldogan mosolyogva támasztottam az államat vállára, és egyik kezemmel a nyakába kapaszkodtam, míg másikkal a mellkasát simogattam.

- Sziasztok! – mosolygott Alex-ékre, majd finoman megrázkódott az elfojtott nevetéstől, amit nem igazán tudtam hova tenni, bár köze lehetett Alex gondolataihoz – Milyen volt a napotok? – kérdezte miután lepottyantott magáról a kanapéra, és mellém ülve összefonta az ujjainkat.

Vártam egy percet, hogy Alex szólaljon meg, de úgy tűnt őt most teljesen lefoglalja a „tökéletes alkalom” fejben való újra tervezése.

- Jó volt! – motyogtam, miközben teljesen elmerültem Edward kezével való játékomban. Már eszméletlenül hiányzott!

- Bella bénázott egy sort, mint mindig. – vigyorgott Alex, bár miután hozzávágtam egy párnát próbálta visszafojtani több-kevesebb sikerrel.

- Örülök, hogy jól szórakoztatok, de ha nem haragszotok, most el kell rabolnom Bellát- nézett rájuk bocsánat kérően, mire kapott egy hálás pillantást Alextől. – Sziasztok! – mosolygott rájuk, majd mikor már az ajtót nyitotta előttem, még megszólalt: - Ígérem!

- Mit ígértél meg? – kérdeztem, mikor eltűntünk a fák takarásában-, Mert ha azt hogy sietünk, akkor sajnos meg kell szegned az ígéreted Edward!- vigyorogtam

Felnevetett, majd olyan pillantással nézett rám, amitől borzongás futott végig rajtam.

- Ne aggódj, kedvesem eszemben sincs kiereszteni a kezeim közül téged pár napig… vagy hétig – tette hozzá, majd rám kacsintott – Alex mindössze annyit kért, hogy nagyon vigyázzak rád. – mondta, majd egy szomorkás mosollyal végig simított hüvelykujjával a kezemen.

Egy pillanatra összeszorult a torkom, ahogy bele gondoltam, milyen volt Alex abban a pár hétben amíg Chloe eltűnt.

Miután biztonságosnak ítéltem a távolságot a házunktól, (nem hallhatott meg Chloe) rántottam egyet a karján, ezzel megállásra késztetve, mert a nadrágzsebemben még mindig ott volt a kis lapocska, amit Alex csúsztatott a kezembe.
Elengedtem Edward kezét, hogy rendesen tudjam tanulmányozni, a leírást miszerint a közelben rejtette el az eljegyzéshez szükséges dolgokat.

- Na, akkor, ha jól értelmezem, - ami Alex útmutatóinál sosem biztos- van itt valahol egy ház… - Edward megsimogatta a vállam, majd felmutatta a kezeiben lévő néhány lampiont.

- De te honnan…?

- Alex fejben már mindent elmondott, szóval nagyjából megvan, hogy mit hogyan kell. – felelt egy apró mosollyal, majd egy puszit nyomott a számra.

- Akkor én felrakom ezeket- mutattam a különleges mintájú lampionokra- te addig hozd, ki kérlek az asztalt.

Fütyörészve másztam fel a fák ágaira, hogy fel tudjam rakosgatni a fa ágaira miután meggyújtottam bennük a gyertyákat.

- Gyere le Bella! – nézett fel rám Edward, miután letette az asztalt és mellé a két széket is. - Nem akarom, hogy leess onnan. – nézett rám aggódva, mire a mellkasomat melegség öntötte el.

- Nem értelek, miért is aggódsz? – kérdeztem majd mosolyogva leugrottam mellé- Három méternél nem mentem fentebb. – vigyorogtam rá

Rosszallóan rám nézett, majd megfogva a kezem magához húzott, és a karjai közt szorosan tartva ölelt magához.

Én is azonnal szorosan egyik kezemmel a tarkóját cirógattam, a másikkal pedig a vállába kapaszkodtam arcomat a mellkasába fúrva. Arcát a hajamba fúrva lélegzett mélyeket, miközben a hátam simogatta. A múltkori dalt kezdte el dúdolni újra és lassan ide-oda ringatóztunk is az édes dallamokra.
Az ilyen pillanatok voltak azok, amikért megérte élni!

- Nagyon szeretlek! – suttogtam kissé rekedtebb hangon, mire két keze közé fogva arcomat hajolt le hozzám, hogy ne kelljen annyira nyújtózkodnom, majd ajkait végre megéreztem a sajátjaimon.

Óvatosan szívogatta az ajkaimat, majd megéreztem a nyelvét is, amitől elöntött a forróság. Ez a csók gyengéd volt, tele szeretettel, és kötődéssel. Nem tudom meddig csókoltuk egymást, de ha idő közben kitört volna a harmadik világháború mi azt sem vettük volna észre, végül nagy nehezen elváltam édes ajkaitól, hogy csillogó szemeibe nézve újra elveszhessek, Azok a sötét mézarany szemek olyan gyönyörűen ragyogtak felém, és én azt akartam, hogy mindig így nézzen rám: ilyen áhítattal és szerelemmel.

- Szeretlek Isabella! – suttogta kissé rekedt hangján, mire megremegtem, de sikerült magam meggyőznöm, hogy most muszáj megcsinálnunk Alexnek, amit kért, így ahelyett, hogy visszahúztam volna magamhoz,- hogy aztán el sem engedve jó pár óráig csak egymással foglalkozzunk- mosolyogva csak annyit mondtam:

- Én is nagyon szeretlek téged, Edward! – majd miután végig simítottam tökéletes arc vonásain, nagyot sóhajtva elváltam tőle- Minél gyorsabban végzünk ezzel, annál előbb csinálhatunk… mást is. – néztem fel rá a számat harapdálva.

- Mire gondol Miss Harris?- mondta, egy édes fél mosollyal az arcán

- Majd megmutatom, Mr Cullen, kérem, ne aggódjon. - kuncogtam, majd magam után húztam fák takarásába, hogy minél gyorsabban kipakoljunk mindent.



---------



Már csak körülbelül fél percünk volt Alex-ék érkezéséig, gyorsan elindítottam a cd-t, amin a kedvenc számaik voltak, majd Edwarddal sietősen belevetettük magunkat az erdő hatalmas fái közé.

Nevetve futottam utána, és izgatott görcsbe rándult a gyomrom, mikor felfogtam, hogy egyenesen haza tartunk, ahol jelenleg nincs senki, aki megzavarhatna minket egy kettesben eltöltött délutánban.

Amint átléptük a ház küszöbét, azonnal rávetettem magam.
Nem bírtam megvárni még azt, sem amíg felmegyünk a szobámba, a falhoz préseltem, majd a pólója alá nyúlva kiszakadt belőlem egy elégedett sóhaj, hogy végre érinthettem puha bőrét.

Ajkait azonnal erőszakosan az enyémekre nyomta, majd nyelve tüzes táncba csábította az enyémet. Amint lehúztam róla – cseppet sem finomkodva- a felsőtestét takaró anyagot, fordított a felálláson, és most ő nyomott a falhoz, testével szoros bilincsbe zárva. Egy halk nyögés szakadt ki belőlem, amikor ajkait a nyakamra nyomta, és cseppet sem finomkodva szívogatni kezdte az érzékeny bőrt. Két kezével végig simított az oldalamon, majd a kezeimet a fejem felé emelve húzta le rólam a felsőm.

Egyik kezemet levezettem a nadrágjáig, és amint végig karcoltam körmeimmel az érzékeny bőrét a hasa alján, a melltartóm leszakadt rólam, majd ugyanabban a pillanatban megéreztem ajkait, és fogait, a melleimnél.
Ujjaimmal selymes hajába túrtam miközben ő csak fáradhatatlanul kényeztetett. Mikor mellbimbóimat már-már fájdalmasan keményre izgatta, felhúztam magamhoz, hogy ajkainak finom ízét kóstolhassam.

Erősen megmarkoltam vállait, majd ajakit tépve kezdtem el hozzá dörgölőzni ágyékomat az ő keménységének.

Az ajkamba harapott, majd letépve rólam a nadrágomat, húzott a lehetetlennél is közelebb magához, mire belenyögtem csókunkba.

Egy pillanat múlva már a lépcsőn sietett felfelé, gondolom, hogy a szobámban folytathassuk tovább, ám én már nem tudtam még azt a pár másodpercet sem kivárni, így mikor az ajtóban megállt egy pillanatra, hogy kinyithassa az, egyik kezem azonnal rásimítottam a most még nadrágba bújtatott férfiasságára. Megremegett, majd azonnal a falhoz passzírozott, éreztetve velem, mennyire kíván. Kacéran rámosolyogtam majd nagy nehezen kettőnk közé préseltem kezem, hogy kiszabadíthassam tettre kész férfiasságát.

A boxerével együtt szabadítottam meg a feleslegessé vált anyagtól. Épp hogy végig simítottam rajta, Edward azonnal sziszegve rántotta el a kezem a csuklómnál fogva, majd az ölébe kapott, és félrehúzva a bugyimat, azonnal elmerül bennem.

Egy pillanatra elakadt a lélegzetem, a nyakam pedig hátra bicsaklott a gyönyörűségtől, Edward nyelvével húzott nedves csíkot az ütőerem mentén.

- Imádlak! – suttogta, majd elkezdett mozogni mire mindkettőnkből, kitört egy hangos nyögés.

Szinte önkívületi állapotban voltunk mindketten. Éreztem, hogy Edward visszafogja magát, hogy ez nem minden.

- Erősebben! – nyögtem ki nagy nehezen, mire felmordult, majd eleget téve kérésemnek gyorsabb, és erősebb lökésekkel hajszolta a gyönyörünket.

Egyik kezemmel erősen kapaszkodtam a vállába, míg a másikat felvezettem a fejem mellett a falra, hogy könnyebben tudjam tartani magam kemény lökéseivel szemben.

Egyre kapkodóbbak lettek a mozdulataink, ahogy éreztük: nem sokára átlépjük a közös mennyországunk kapuját. A véget számomra végül az hozta el, hogy Edward levezetve egyik kezét közénk, simogatta leggyengébb pontomat, mire már nem bírtam visszafogni magam, és sikítva ért a beteljesülés. Edward hangosan felmorgott, majd egyik öklét a falba vágta.

Még akkor is remegtem, mikor letett az ágyamra, és mellém fekve azonnal magához húzott.

Nem tudom mennyi ideig fekhettünk így egymást simogatva, összebújva, de a csendet végül Edward tört meg.

- Bocsi a falért. - suttogta rekedtes hangon, mire megborzongtam, és beletelt pár másodpercbe mire felfogtam szavai értelmét.

- Ahh… ugyan Édesem, megérte! – kuncogtam a nyakába, mire egy újabb csókra húzott magához

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon tetszett a fejezet! Alig várom a következőt! Kérlek siess vele! :)

    Puszi:Szasza

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó, hogy ezt is folytatod újra.
    Még mindig kíváncsi vagyok, mit talált ki Alex, hogy kéri meg Chloe kezét, és hogy mit alkottak Edwardék nekik.
    Bella és Edward pedig nagyon édesek voltak, mint mindig. Egy kicsit se voltak türelmesek egymással, de ez így volt jó.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát ez a fejezet kurva jo volt.Föleg a vege :d .Ezek ketten az bizto,hogy tudnak valamit :)) .Kiváncsian várom a folytatást és remélem lesznek még ilyen pikáns jelenetek

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok lányok! :)

    Szasza: örülök, hogy tetszett, szeretném ma feltenni, remélem összejön! :))


    agika:persze, hogy fojtatom, csak néha előjön a durcásabb felem, és azért nem volt eddig rész, de szeretném befejezni majd... :D


    Berny: örülök hogy tetszett, lesznek még ilyen részek terveim szerint, bár nem szeretném, ha megunnátok (megunnám) a történetet, szóval visszafogom magam. :D

    Köszönöm a kommentárokat, aranyosak vagytok! :))

    VálaszTörlés